Tuesday 28 November 2017

CARA KAWAL DARAH TINGGI DAN ATASINYA DENGAN CEPAT

Kenali Saya
Saya Hapisah , nak paling mesra panggil je Kak Pisah . 2 Tahun lepas saya seorang pengidap darah tinggi dan kolestrol. Masa tu tekanan darah tinggi saya sudah mencecah 180/120. Doktor kata tekanan itu sangat bahaya pada diri saya kerana jika tidak dikawal saya mungkin akan stok atau pergi buat selamanya. 

Sedih , takut dan bermacam perasaan hadir ketika itu. Masa tu saya hanya bayangkan keluarga saya , anak dan suami. Saya tak dapat bayang jika saya tiada disisi mereka. 
Dulu saya seorang yang tidak percaya pada suppliment apa lagi nak makan ubat hospital. Saya sanggup mengawalnya sendiri dari makan ubat tetapi berapa lama?? Sampailah saya sedar yang Shaklee ini satu produk yang berkualiti dan dan murah dari jenama lain . Kepentingan makan suppliment kerana apa yang kita makan hari ini tidak semestinya baik. 
KLIK BUTANG INI UNTUK PERTANYAAN 
BERKENAAN DARAH TINGGI 

Kesedaran perlu diambil secara drastik bila saya ingin bersama insan tersayang. Kini saya sedar kesihatan tidak boleh dibeli dengan wang ringgit / duit. Kesihatan hak milik kita. Dengan kesihatan yang baik kita mampu membahagiakan insan tersanyang. Saya sayang pada keluarga saya Keadaan berubah bila saya mengenali Shaklee. 

Sedikit penerangan mengenai darah tinggi dan cara kawalan yang berkesan dari pengalaman saya sendiri. 
Umur 
Keturunan 
Merokok 
Berat badan yang berlebihan 
Kurang bersenam 
Tahap garam yang tinggi dalam makanan 
Terlalu banyak minum arak 
Tekanan
Mengekalkan berat badan normal
Bersenam
Diet - Makan makanan yang sihat
Kurangkan pengambilan garam
Berhenti merokok dan mengelakkan terhidu asap rokok
Mengurangkan tekanan jiwa atau stres
Tidur secara sihat
Makan Suppliment
Sakhlee juga mampu menguruskan berat badan saya. 

Pastinya nak tahu set darah tinggi yang saya ambil dan apa kebaikan. 
  • Omega 3 telah diuji dan terbukti dalam mengurangkan tekanan darah tinggi. 
  • Kajian terbaru dari Amerika Heart Association Hournal telah menunjukkan Omega 3 merendahkan tekanan darah darah berbanding orang yang tidak mengambilnya. 
  • Bertindak melancarkan saluran darah dan membuang kolestrol didalam darah. 
  • Merendahkan paras kolestrol tidak baik dan meningkatkan fungsi jantung, serta mengelakkan strok. 
  • Mengawal jangkitan, menurunkan tekanan darah, menurunkan kolestrol dan memelihara kesihatan selular. 
  • Garlic membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan paras kolestrol.
  • Memecahkan lemak, gula dan kolestrol dalam darah. 
  • mengurangkan tekanan darah tinggi.
  • Melindungi DNA , memperbaiki DNA memberi impak positf kepada pengawalan genetik.
  • Melindungi dan mengurangkan resiko penyakit berkaitan jantung.
  • Membantu dalam proses penurunan berat badan 
  • Meningkatkan kesihatan imum badan dan mengalakkan kesihatan keseluruhan. 
ESP 
  • Mempertingkat tahap kolestrol baik dan memelihara kesihatan jantung.
  • Rendahkan index glisemik , bantu beri tenaga , rasa kenyang dan mengawal gula dalam darah.
Klik Order Now untuk pesanan
Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.
Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.


Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !

Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-355 9455 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

No comments:

Post a Comment