Monday 8 January 2018

SHAKLEE COQ-TROL PLUS

 WhatsApp "Order Shaklee" ke 017-355 9455 @ klik Order COQ-TROL PLUS


Kini dipasaran , Dilancarkan dalam bulan Januari 2018 pasti ramai yang menunggu kemunculannya. Kekal aktif dan bertenaga dengan Coenzyme Q10, antioksida yang menyokong sel untuk menghasilkan tenaga. 

Kenali Apakah Itu CoQ10?
Coenzyme Q10 adalah komponen penting untuk pengeluaran tenaga di dalam sel. Ia dijumpai dalam mitokondria, pusat tenaga sel di dalam tubuh. Coenzyme Q10 sememangnya ada di dalam tubuh kita terutama di dalam sel-sel otak, hati dan jantung. Ia menukarkan lemak dan gula ke dalam tenaga yang boleh digunakan sepanjang hari. Ia juga merupakan sejenis antioksidan yang kuat dan berperanan dalam melindungi sel daripada kerosakan radikal bebas. Walau bagaimanapun, selaras dengan peningkatan usia dan penggunaan statin boleh menyebabkan penurunan paras Coenzyme Q10 di dalam tubuh
.
Walaubagaimanapun, tahap Coenzyme Q10 menurun apabila usia kita meningkat dan penggunaan statin untuk menurunkan kolesterol menyebabkan tahap Coenzyme Q10 semakin rendah di dalam tubuh.



Ketahui 5 manfaat Hebat CoQ10 Kepada Tubuh Kita.
1. Membekalkan Tenaga Berpanjangan
Kandungan CoQ10 yang lebih tinggi menghasilkan lebih banyak tenaga di dalam sel serta membekalkan tenaga dengan lebih cekap. Hasilnya, kita lebih bertenaga, cergas, dan berkeyakinan! Peningkatan CoQ10 membantu dalam meningkatkan kekuatan otot dan mempercepatkan pemulihan luka. 

2. Peredaran Darah Yang Sihat
CoQ10 lebih tertumpu pada organ-organ yang menggunakan banyak tenaga seperti jantung. Peredaran darah yang sihat menjadikan jantung lebih kuat dan sihat. Untuk mengekalkan degupan yang sihat, CoQ10 tambahan diperlukan untuk menguatkan otot-otot jantung,menyokong fungsi jantung yang sihat dan meningkatkan paras tenaga untuk mereka yang mengambil statin.

3. Sistem Reproduksi Yang Sihat
Selain bertindak sebagai antioksida yang kuat untuk melawan tindakbalas oksidatif, CoQ10 juga menyokong sistem reproduktif yang sihat dengan meningkatkan tenaga dalam sperma dan ovum. Pengambilan CoQ10 membantu meningkatkan jumlah sperma yang, meningkatkan pergerakan sperma dan meningkatkan kualiti ovum.

4. Kulit Yang Berseri
CoQ10 juga terdapat di permukaan luar kulit yang melindungi kulit dari sinaran UV yang berbahaya. Ia juga membekalkan tenaga untuk sel-sel yang rosak memperbaiki diri mereka sendiri, jadi kulit anda kekal berseri dan kelihatan lebih muda. Pengambilan CoQ10 membantu menganjalkan kulit dan mengurangkan kedutan juga meningkatkan tekstur kulit.

5. Meningkatkan Fungsi Kognitif
Bertindak sebagai antioksida yang melindungi saraf, CoQ10 membantu mengurangkan pembentukan plak amiloid, salah satu punca utama Penyakit Alzheimer, di dalam otak. Kekalkan kesihatan sel-sel otak dan tingkatkan memori, tumpuan serta minda anda dengan CoQ10 yang membantu menjana fungsi otak yang sihat dan meningkatkan fokus dan fungsi-fungsi sel otak.

Keistimewaan COQ-TROL PLUS
  • CoQ-Trol Plus membekalkan sebatian semulajadi dan proprietari dengan 100mg Coenzyme Q10 bersama resveratrol dan tokoferol.
  • Untuk penyerapan optimum, ia dilengkapi dengan sistem penghantaran minyak ziatun.

WhatsApp "Order Shaklee" ke 017-355 9455 @ klik Order COQ-TROL PLUS

Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?

Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.


Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli COQ-TROL PLUS !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor 017-3559455 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.


Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-3364128/ 017-3559455
Email: Pisah35.ee@gmail.com
Fb: Norhapisah Asmuni

No comments:

Post a Comment