Tuesday 17 April 2018

SUPERMOM TEAM BUILDING 2018

Tahniah diucapkan kepada penganjur group Supermom Shaklee dibawah pimpinan Master Hadhatina dan Master Kamarul untuk anjuran program Supermom Team Building 2018. Kali ni saya terpilih kerana naik rank supervisor. Paling seronok sekali bila penyertaan kami ditaja 3 haru 2 malam . Pelbagai aktiviti dan pengalaman yang dapat semasa program itu. 

Peluang tidak akan dibiarkan begitu saja. Biarlah gambar berbicara .... antara aktiviti kami sepanjang program. 


Hari pertama kita dimewahkan dengan tempat tinggal yang cukup selesa. 


 Kami happy bersama 

Bila gegirl berwefie 
 Perserta STB 2018

Sebenarnya masa kami memang padat hari pertama kami siduruh mambuat pembentangan kumpulan. Kami bersama ketua kumpulan yang kami panggil Ustaz memang spoting gila. Sebenarnya Ustaz adalah suami DR. Najihah dari kumpulan sebelah. Suami isteri tak boleh dalam satu kumpulan. 

Orang baru bila disuruh buat mision / vision board. hihiih... 

Ini kisah malam pertama dimana saya diuji untuk mematahkan sebatang pensil. Banyak yang dipelajari. Mampukah anda mematahkan pensil ini dengan satu jari. Aduh cabaran berat disitu. Alhamdulillah saya perjaya. satu motivasi yang tinggi disitu. 




Gayat ke tidak pengembaraan perlu diteruskan 

Kejayaan diraikan bersama kumpulan " Owesome" 

Penat lelah pada siang hari , kami dihiburkan dengan akustika dan persembahkan kumpulan. Selain itu cabutan bertuah diselitkan untuk peserta. 

Cabutan bertuah dapat VIVIX

 Aktiviti untuk anak - anak 

Anak- anak tidak tetinggalan untuk mewarna ( anatara aktiviti kanak-kanak )

Program Supermom Team Building 2018 diadakan semasa penggal cuti persolahan. Sambil mak- mak sibuk dengan aktiviti Supermom buat anak anak tidak ketinggalan dengan aktiviti yang Supermom telah sediakan. Enjoy kata anak - anak.
Keseluruhan cenderahati sepanjang program Supermom Term Buliding 2018. Bestkan semua ini dapat adalah percuma. 

Setiap hari kami dikejutkan dengan pemberian cenderahati dari Supermom. Ini adalah  Pemberian percuma hari kedua. 

Saya sekali lagi diberi penghargaan NEW Supervisor dari Supermom. 

Kenangan terindah sepanjang program. Saya memang tak sangka perjalan saya bersama shaklee dan team leader Supermom memberi erti yang besar. Jumpa lagi Supermom Team Building 2019 dengan rank yang baru. 

No comments:

Post a Comment