Wednesday 2 May 2018

KEJAYAANKU DIIKHTIRAF SEBAGAI SUPERVISOR

Alhamdulillah bersyukur dengan rahmatnya bila aku dinobatkan sebagai seorang supervisor 28/12/2017 Tarikh keramat . 10 bulan menjadi SID ( Shaklee Indipendent Distributer ) aku melakarkan sejarah baru sebelum menutup tirai 2017.


Bila Mentor mengumumkan aku "SUPERVISOR"

Bukan sekadar pengumuman "SUPERVISOR" aku turut diraikan oleh Shaklee sendiri satu majlis MASTER RECOGNITION RALLY 

Anak- anak sering menjadi penguat untuk berjaya

Aku sudah membuktikannya 

Terus tersenyum bangga dengan kejayaan. Selepas ini Terus memastikan naik rank baru sempena 2018 . 

Rakan persejuangan dan mentor turut meraikan kejayaan ku.

 Team Ultimate BEST....

Bukan sekadar Shaklee memeriahkan 
majlis MASTER RECOGNITION RALLY malah Supermom turut memeriahkan kejayaan aku. Alhamdulillah penutup 2017 tercipta satu sejarah baru. 


  Supermom memberi pengiktirafan semasa STB 2018. Tahun 2018 ini pastinya Paling kurang Senior Supervisor dalam genggaman. 

Sesiapa disana nak jadi seperti saya . Jom join team saya #Dynamic Team anda pasti di ajar hingga berjaya. Kami mempunyai team yang besar untuk memastikan anda berjaya dengan bisnes anda .

Hubungi 
Untuk berhubung dengan Kak Pisah boleh hubungi nombor 017-355 9455 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.


Konsultasi Percuma Tentang Produk Shaklee


Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )

Shaklee ID :(ID:1251745)

SMS & Whatsapp: 017-355 9455

Email: Pisah35.ee@gmail.com 
Blogs  : eizzara-eizzaty.blogspot.com
               : norhapisah.asmuni.blogspot.com

No comments:

Post a Comment