Saturday 4 August 2018

SHAKLEE SET ANAK SIHAT DAN PINTAR

Kita sebagai ibu bapa mestilah nak beri yang terbaik untuk anak-anak kita dalam proses pembesaran yang sihat. Maklumlah zaman sekarang ni tak macam zaman mak ayah kita dulu, macam-macam pencemaran dan penyakit, jadi sistem imun badan kita perlulah kuat untuk hidup dengan lebih sihat dan sejahtera khususnya untuk anak-anak kita yang sentiasa aktif sepanjang hari...

Masalah Anak-anak yang Merisaukan Ibu..
  • Anak saya selalu deman,selsema selalu sangat sebab hantar nurseri
  • Anak saya hilang selera maka bila baru baik demam
  • Anak saya tak suka makan la..puas berkejar
  • Anak saya suka makan Junk Food
  • Anak saya sering nampak lemah
  • Anak saya cerewet memilih makan..sayur memang tolak tepi
  • Anak saya setiap bulan mesti ke Klinik sebab sering demam..
Jom lihat apakah khasiat vitamin-vitamin keperluan untuk kesihatan dan kepintaran anak.

MEALSHAKES
✔ Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
✔ Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
✔ Rendak lemak dan rendah glisemik
✔ Sumber protein dan kalsium
✔ Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
✔ Sesuai bukan sahaja untuk kanak-kanak tetapi... Ibu menyusu yang mahu menguruskan badan, Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang, Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil dan Warga tua

Setiap bancuhan Shaklee Meal Shake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. Ia adalah pemakanan tambahan yang lengkap.

OMEGA GUARD
✔ Penting bagi perkembangan dan fungsi otak
✔ Meningkatkan sistem imunisasi
✔ Menapis segala virus dan bacteria daripada badan.
✔ Kanak-kanak yang mengambil Omega-3 sedari kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan.

CHEWABLE VITA-C @ 100mg

✔ Menguatkan Fungsi Imunisasi. Tubuh badan anda boleh melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C.
✔ Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan
✔ Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat
✔ Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging
Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan

VITA-LEA® FOR CHILDREN CHEWABLE

✔ Menyediakan 19 vitamin dan mineral penting
✔ Sumber kalsium untuk pembinaan tulang
✔ Baik untuk kesihatan
✔ Sumber harian tambahan bagi vitamin B


LECITHIN 

 Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress 
✔ Menggalakkan penurunan berat badan yang sihat. 
✔ Menurunkan kolesterol 
Mencantikkan otot dan kulit 
 Melindungi hati 
 Menyerap vitamin yang larut-lemak vitamin A, D, E dan K 
 Memperbaiki alergi 
✔ Meringankan sembelit

B COMPLEX
✔ Merangsang pertumbuhan.
✔ Meningkatkan kemampuan berfikir.
✔ Memberikan tambahan tenaga.

Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli SHAKLEE SET ANAK SIHAT DAN PINTAR !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-355 9455 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

No comments:

Post a Comment