Friday 21 December 2018

PROMOSI VIVIX 10 PERATUS SELAMA 2 BULAN

Nak maklum promosi vivix yang sedang berlansung sekarang. Vivix ni memang ditunggu bila ada promotion sebab harganya agak mahal . Tetapi itu bukan menjadi ukurannya. Vivix menjadi ikhtiar untuk penyakit-penyakit yang susah untuk sembuh. Walaupun Vivix bukanlah penyembuh ramai orang suka dengan kehebatannya. 


Jom ikuti video ini 


WhatsApp "Promo Vivix " ke 017-355 9455 @ klik Promo Vivix




WhatsApp "Promo Vivix " ke 017-355 9455 @ klik Promo Vivix

- Free Membership
- Free postage
- 10% Diskaun
- Cash Bonus

- Cooler Beg Merah 
Bahan-bahan yang terdapat di dalam Vivix 
Ramuan Vivix yang terbaik sebagai suplemen anti aging 


  •  Anggur Muskat (muscadine)
Anggur ini dikenali sebagai anggur nombor satu di US disebabkan kebaikannya yang awet muda dan memberi kesihatan berpanjangan. Anggur ini serta bijinya merupakan sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri antiradang dan mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol berbanding anggur lain.

Anggur ini juga mengandungi asid ellagik iaitu sejenis phythonutrien yang tidak ditemui pada anggur-anggur lain. Asid ellagik ini membantu menghentikan kimia penyebab kanser, mempunyai ciri-ciri anti virus dan anti bakteria.


  • Elderberry
Ini merupakan tumbuhan tahan lasak di tanah lembap dan hanya ditemui di Eropah dan Amerika Utara. Ia digunakan sekian dalam dalam perubatan untuk mengubati penyakit asthma, sembelit, arthritis dan selesema. Mengandungi antioksidan yang kuat dan dapat melindungi sel daripada kerosakan disebabkan oleh toksin alam sekitar, diet tidak seimbang dan tekanan.


  •  Polyganum Cuspidatum
Ia merupakan sejenis pokok saka terbesar di Asia. Merupakan sumber semulajadi resveratrol sama seperti yang terdapat pada anggur merah. Kandungan resveratrol ini membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah dan mengurangkan lebihan lemak yang tidak diperlukan tubuh.


  •  Lobak Ungu
Merupakan sumber vitamin A terbaik. Ia juga mengandungi fitokimia Anthocyanin iaitu sejenis antioksidan yang kuat yang membantu sebagai anti bakteria, anti radang penyakit, mengurangkan penyakit koronari serta bagus untuk penglihatan.

Testimoni VIVIX



Jaminan kami

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-355 9455 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-355 9455
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

No comments:

Post a Comment